6 Kasım 2010 Cumartesi

Reklamsız Affiliate


Affiliate Marketing yapmak istiyorum ama, satış yapamayıp cepten reklam parası vermek istemiyorum diyorsanız çok haklısınız. Çünkü reklam paraları hatırı sayılır derecede çok miktarlara ulaşmakta ve tam profesyönel affiliater olmayan birçok girişimciye yük olmaktadır. En çok yeni arkadaşları rahatsız eden bu durumu göz önüne alarak böyle bir yazı hazırladım ve başlıca felsefem olan sıfır risk düşüncesini Affiliate Marketingede uyarlayarak reklamsız, yani Reklam Maliyetsiz Affiliatenin yollarını sıraladım.
Bir internet girişimcisiyseniz mutlaka bir website veya blogunuz olmalı. Onu bir kale gibi konuşlandırıp tüm hamlenizi oradan yapmalısınız. Bu olmadan hiçbir tavsiyeyide hayata geçiremessiniz. Bedava website için Teobook tıklayın. Bu zaten varsa işte reklamsız,  yani Reklam Maliyetsiz Affiliatenin yolları:
$   Kendi websiteniz veya blogunuzda reklam verin. Hit yoksa üzülmeyin Bedava Hit tıklayın.
$   Kendi websiteniz veya blogunuzda yazdığınız makaleler arasına ticaret sitelerinin ve diğer bağlantılarınızın linklerini ekleyin.
$   Facebook kazançlarını biliyorsunuzdur umarım, kendi sayfanızda ve yazdığınız yorumlarda linklerinizi paylaşın.
$   Bedava Hit grubunuzda ve diğer bloglarda yazdığınız yorumlarda linklerinizi paylaşın.
$   Sadece arasına link eklenmiş yorumları kopyalayarak bile satış yapan yüzlerce affiliater var.
$   Bu şekilde bir kuruş reklam parası vermediğiniz gibi, çok kısa zamanda güzel trafikler oluşturmuş olacaksınız.
$   Yol haritası için En Samimi Kazanç Yolu tıkla.

İYİ PARA KOPARMALAR

2 yorum:

OnlineParaBas dedi ki...

merhaba ramazan bey;
ben de anlattığınız yolları deniyorum. Gerçektem tek kuruş para harcamadan sıfır riskle para kazanmanın mümkün olduğunu anladım.
tavsiyeleriniz için teşekkürler

saglamkazanc dedi ki...

Evet bu yöntemle blogger gibi ücretsiz blog açarak affiliate yapabilirsin ya da küçük bir miktar ödeyip host ve domain alarak daha profesyonel iş yapabilirsiniz.

Yorum Gönder