3 Kasım 2010 Çarşamba

Link Değişimi

Link değişimi anlaşmalı olarak karşılıklı sitelere girmeye, yorum yazmaya deniyor arkadaşlar. Daha çok yeni açılan blog ve websiteleriniz bomboş olmaması, hit alması ve kısa zamanda toparlaması için bunu yapmanız yararınıza olabilir ama şunu belirtmeliyimki google ikili link değişimini algılıyor ve bunu yapanları SandBox dediğimiz karantinaya atıyor. Yani iki kişi karşılıklı oturup birbirinize yorum yazamassınız. Bu en az 3 kişi ile olur. Bu kişileri A, B, C, olarak belirtirsek, A: B'ye, B: C'ye, ve C: A'ya yorum yazabilir. Bunun için ben Bedava Hit adı altında bir grup kuruyorum ve bunu A,B,C olarak üç gruba ayırıyorum, günde bikaç dakikasını ayırabilecek herkezide bu gruba davet ediyorum. Ancak günde bikaç dakikanızı mutlaka ayırmalısınız çünki bunu yapan diğer takım arkadaşlarınızda sizin sitenizde vakit geçirip yorum yazıyor olacaklar. Takım arkadaşlarınıza destek vererek onların desteğini arkanıza alabilirsiniz. Yanlız hergün onca hite sahip olurda sizden yorum bekleyen arkadaşlarınızı ziyaret etmezseniz, şikayet durumuna göre gruptan atılabilirsiniz.
Çalışma şeklimiz son derece basit: Örneğin grubumuz 30 kişiyse hergün 10 kişiden yorum alıyor olacaksınız, haliyle 10 kişiyede yorum yazıyor olacaksınız. Grubumuz 60 kişiyse, 20 kişiden yorum alıp 20 kişiye yorum yazıyor olacaksınız ve bu aynı şekilde devam edecek ve grup listesi benim tarafımdan hergün güncelenecek, girenler ve çıkanlar olacak. Günlük güncellediğim listeye göre gruba hergün selam verip geçeceksiniz hepsi bu. İsterseniz bu işi önceden hazırladığınız pratik ve genel yorumları kopyalayarakta yapabilirsiniz. Unutmayın 100 ziyaretçi bile size 1000 tl kazandırabilir.

İYİ PARA KOPARMALAR

4 yorum:

OnlineParaBas dedi ki...

bedava hit düşüncesi gayet mantıklı. ben katıldım ve google en sonunda benim de blogumu indeksledi. tüm arkadaşlara tavsiye ediyorum. bunun için Ramazan Bey' e ayrıca teşekkür ediyorum. Klay gelsin

http://onlineparabas.blogspot.com/

OnlineParaBas dedi ki...

Bilgilendirme için ayrıca teşekkür ederim. inşallah katılım olacaktır. kolay gelsin....

saglamkazanc dedi ki...

Evet çapraz link değişimi çok yararlı.Sitenizde geçirilen süre alexa değerinizi yükseltiyor.

Murat ÖZTÜRK dedi ki...

Yorumlar özellikle Blogcuların olmazsa olmazı.. Dolayısı ile mutlaka sayfanıza gerçek ziyaretçile edinmeli ve onlara hitap edebilmelisiniz. bu konuda çok doğru bir yazı. Teşekkür ediyorum Paylaşımınız için.. İyi Çalışmalar..

http://kazanconline.blogspot.com/

Yorum Gönder