17 Kasım 2010 Çarşamba

Çalışan Blogcular

Çalışan blogçular yani benim gibi işe gidip gelen bi taraftanda gece yarılarına kadar makale yazıp, yorum gönderip, link paylaşan ve evdeki zamanı kendine yetmeyen arkadaşlar  bu yazıyı mutlaka okumalılar.
Benim için çok önemli olan ve çok faydasını gördüğüm bir fikir ürettim, sizede faydalı olabilirim düşüncesiyle paylaşmak istedim. Özellikle iş yerinde bilgisayara hasret kalan arkadaşlar fazlasıyla faydalanır. Çoğumuz çalışıyoruz ve muhtemelende işyerinde bilgisayarımız yok.
Bir çok cep telefonlarındanda üye olduğunuz forumlara giremessiniz ve bloğunuza makale yazamassınız. Akşamları ise bu işe 1 saat bile ayıramadan yığılır kalırsınız.
İşte tamda size kendimden bahsediyordum ancak Özel İnternet Girişimcileri Forumuna girdiğimden beri (Teobook) işyerinden nasıl bu işe yoğunlaşabilirim diye düşünürken süper bir cinlik geldi aklıma ve son bir haftadır işyerinden bol bol forum yazılarınıda okuyabiliyorum, bloğuma makalede yazabiliyorum.
NASILMI?
Aslında çok basit bir yolla ama keşke daha önce birileri hatırlatsaydıda haftalarım boşa geçmeseydi.
Evdeyken forumdaki dersleri kopyalayıp Facebook'tan kendime mesaj olarak atıyorum. İşyerine geldiğimdede boş vakitlerimde cep telefonumdan facebook'a girerek rahat rahat okuyorum.
Yine işyerinden facebook üzerinden makalelerimi yazıp kendime mesaj olarak atıyorum, eve geldiğimde ise sadece kopyala-yapıştır-resimekle diyip yazımı yayımladıktan sonra (10 dk) bilgisayardan kurtulup daha fazla istirahat edebiliyorum.
Gece yarılarına kadar uykusuz kalıp sabah işe gitmek zorunda olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
Birde Blogger da Mobil Blogger diye bir uygulamada var, kullanmadığım için bilmiyorum. 
İlgileniyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.

BUNUN NE DEMEK OLDUĞUNU BİLMEYENLERE BASİT GELEBİLİR,
ASIL  NE  DENLİ  KIYMETLİ  OLDUĞUNU,  ÇALIŞANLAR  BİLİR.

İYİ  PARA  KOPARMALAR

3 yorum:

OnlineParaBas dedi ki...

gerçekten zekice bir buluş böylelikle akşam eve yorgun argın gelip bir de bunun üzerine blog maklalesi için kendimiz yorulmayacağız

Ramazan Tanyel dedi ki...

Ben bu yöntemi kullanıyorum, işimi çok kolaylaştırıyor.
Artık evdeki işim sadece 10 dakika.

saglamkazanc dedi ki...

Evet iyi yöntem bende bir günde 2 yazı hazırlıyorum birini aynı gün diğerini ertesi gün yayınlıyorum. Ayrıca pc başında olmadığımda aklıma gelenleri kağıda yazıyorum. Pc başına oturunca da o yazıyı taslak yapıyorum. Size tavsiyem cebinizde küçük not defteri olsun. İlhamın ne zaman geleceği belli olmuyor. :)iyi bayramlar..

Yorum Gönder