4 Şubat 2011 Cuma

Site Ekle Backlink Al


POOZLA 
Buraya girin ve POOZLA sayfasına tıklayarak isim, e-mail, ve eklemek istediğiniz site veya bloğunuzun adresini girin, hepsi bu kadar, siteniz onaylanırsaki muhtemelen onaylanıyor, ana sayfada gösterime giriyor

SİTE REHBERİ

Birde site tanıtım yazısı alan Site Rehberi adlı siteyi tavsiye edebilirim
Kısa bir tanıtım yazısı yazarak sitenizi ekleyin, en doğal backlinki alın, 3tanede kuralı var

1_ Her yazıda tek site tanıtın
2_ Kopya yazı yayınlamayın, iki satır da olsa kendiniz yazın
3_ Yazı içlerinde ikiden fazla link kullanmayın

LİNK EKLE, REKLAM YAP

Facebooktaki  link ekle reklam yap sayfamı beğenerek istediğiniz paylaşımlarda bulunabilirsiniz
Günlük yazılarınızın, sitenizin, satış ortaklığı linklerinizin, üyeliklerinizin  ve aklınıza gelebilecek herşeyin linkini ekleyerek reklamını yapabilirsiniz,
LİNKİBOL gibi düşünün: linkinizi ekleyin, ziyaretçiyi bekleyin
Yorumlarınızı okuyarak faydalandığınızı görmekten büyük keyif alacağım 

15 yorum:

Adsız dedi ki...

bedava backlink kaznama fırsatı.

www.memurlink.blogspot.com

altın çilek dedi ki...

paylaşım için teşekkürler

site rehberi dedi ki...

SİTEMİ TAVSİYE ETTİĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SİZE LİNK VERECEĞİM SİDEBARDAN

Ramazan Tanyel dedi ki...

Faydalı olan herşeyi karşılıksız olarak paylaşıyoruz, düşünceniz için ben teşekkür ederim

das dedi ki...

www.gursoyweb.com tüm web masterler buraya

düğün salonu dedi ki...

çok faydalı olmuş teşekkürler.

temizlik dedi ki...

konuyu biraz daha açarsanız sevinirim pek bişey anlamadım teşekkürler...

Ramazan Tanyel dedi ki...

Bu yazıda 3 konu var hangisini açmamı istersiniz?

1-Aslında gayet açık Poozlaya sadece sitenizi yayınlaması için adresinizi giriyorsunuz, müstehcen içerik olmadığı sürece yayınlıyor

2-Site rehberi için kendi sitenizin tanıtım yazısını hazırlayın ve gönderin, size ziyaretçi gönderecektir, (sitemizde şunları bulabilirsiniz, bu derslere çalışabilir, bu konular hakkında detaylı bilgi alabilir soru sorabilirsiniz vs)

3- LİNK EKLE REKLAM YAP ise bana ait olan bir facebook sayfası, adı üstünde, sitenizin linkini ekleyebilir, reklamını yapabilir ve en doğal ziyaretçiyi çekebilirsiniz...

www.ramazantanyel.com

serap dedi ki...

paylaşım için teşekkürler

Seslihedef dedi ki...

Süper paylaşım emeği gecen arkadaşa tşk ediyorum acemiyim ben link ekleme konusunda ama gösterdiği yerler de yaptım beklicez google amca bizim siteyide görsün artık :D
http://www.seslihedef.com bakın siteme eklenmişmi

Ramazan Tanyel dedi ki...

Ben teşekkür ederim, iyi çalışmalar...

seyit yavuz dedi ki...

Her türlkü üniversite ders notları yakında hizmetinizde

http://zpag.es/7312/dpunot.blogspot.com

Mersin Çiçek dedi ki...

Çok yararlı bir yazıydı hepsine ekledim teşekkürler

Ansiklopedi dedi ki...

Sitelerimi ekledim umarım hala aktif bir sitedir.

mustafa dedi ki...

www.firmakurdu.com

Bedava firma ekle

Yorum Gönder