8 Kasım 2010 Pazartesi

Teobook


Teobook

Piyasada satılan kazanç e-kitapları Ümraniye çöplüğüne dönmüş durumdayken boş tavsiyelerle sizi oyalamayacağım tabiki

Güzel bilgilerde olsa birkaç sayfa yazıya bilmem kaç dolar vererek sanal kütüphaneye sahip olduğu halde başının çaresine bakmaya terkedilen çok e-kitap zede var, oysaki bunların içinde kitap gibi görünse de hayat boyu destek verme garantisi veren 24 saat faal bir İnternet Girişimcileri Forumu var, yanlış duymadınız e-kitap demiyorum, bir çok bölgeden yüzlerce talebe gibi bilgisayarınızın başına oturup günlük ders takibi yaparak yanlışlarınıza, bu işin doktoru diyebileceğimiz Teoman Arslan bey bizzat müdahale ederek sizi, websitenizi veya bloğunuzu denetleyerek pişiriyor
Peki neler öğreniyorsunuz:
Website kurulumu, Affiliate, Adsense, Adwords, Network marketing, Facebook kazançları, Drop shipping, Anket kazançları ve aklınıza gelebilecek tüm destek için hayatta olduğu sürece size yol göstermeyi vaadediyor, sıfır risk ile netten sermayesiz kazanma dersleri içeriyor ve bonuslara sadece kitabı satın aldığınızda sahip olmuyorsunuz, foruma dahil olan herkez Teoman Arslan beyin anlaşma yaptığı site ve firmaların avantajlarından faydalanıyor, hediye kupon, indirim ve bonuslar daima gelişerek ekleniyor, sayın Teoman Arslan'a ait olan bu foruma Teobook sahibi olarak girebilirsiniz.
Bu blog da ücretli hiç birşey olmadığını belirtmiştim. Evet buradan tüm bilgilere ücretsiz ulaşabilirsiniz. Ancak size sadece bilgi verip tavsiyelerde bulunabilirim, ölene kadar sizi takip edemem. Yanlız bu blog da öğrendiğiniz en değerli bilgi emin olun bu forumun varlığından haberdar olmanızdır. Üstelik benim gözümde yüzlerce dolar edebilecek bu hizmet inanmayacaksınız 50 $  bile değil. Yanında tüm ayarları yapılmış tam profesyönel web sitenizide bedava veriyor.!!! 4-5 Adet bonusu daha var onuda yerinde görün.

Paranızı kurtlara kaptırmayın, sürüden ayrılmamak için İnternet Girişimcileri Forumuna katılın, 1 ayda bu işin uzmanı olun. Kendi sitesinde incelemek ve foruma katılmak için Teobook tıklayın.

İYİ PARA KOPARMALAR

4 yorum:

OnlineParaBas dedi ki...

merhabalar
teobook' u ben de takip ediyorum. Gerçekten anlattığınız gibi.. İnternetin 'i' sini bile bilmezken 5 gün gibi kısa bir sürede Teoman Hoca' nın tavsiyeleriyle bir web site tasarlayacak düzeye geldim. kolay gelsin hayırlı kazançlar.

OnlineParaBas dedi ki...

Bu da 3 günlük çalışmam...
http://onlineparabas.blogspot.com/
kolay gele...

saglamkazanc dedi ki...

Bende Teobook Eğitim Platformuna üyeyim. Teoman hocamız çok güzel bilgiler eklemiş ve eklemeye devam ediyor. Ben de onların desteğiyle kendi sitemi kurup (saglamkazanc.com) çalışmalarımı sürdürüyorum.Herkese tavsiye ederim.Ancak kısa vadede internetten para kazanmak isteyenler Teobook'ta başarılı olamazlar.

Nermin Ay dedi ki...

teomanın çalışmalarını ilgiyle hep takip etmişimdir. şimdi de tabi ki ben de teobooktayım :) gerçekten abartmıyorum mükemmel bir çalışma olmuş teobook forumu kendisini burdan da tebrik ediyorum.ve bu www.parafikri.com sitemi de kısa sürede tasarlamayı öğrendim. tabi ki eksiklerim var ama inşallah daha iyi olacak :) bu yazı için de teşekkürler çok güzel anlatmışsın

Yorum Gönder