27 Kasım 2010 Cumartesi

1 Liraya Eğitim

Son zamanların en gözde eğitim sistemi http://www.hizliegitim.com da.
60 Farklı konuda sadece 1 liraya eğitim ve sanal sertifika verme hizmeti sunan online eğitim, gençlerin ve zamanın hızına ayak uydurarak geleceğin eğitim yöntemini oluşturuyor ve son derece büyük rağbet görüyor.
Her biri 1 Lira olan ve aşağı yukarı 60 farklı eğitim paketinden yetenek ve bilgilerini geliştirme fırsatı bulacak olan şahıslar, kişisel gelişim eğitimleri, bilişim teknolojileri eğitimleri, İngilizce dil eğitimleri, kalite sistemleri eğitimlerine dahil olabilir, evlerinde oturarak bu farklı eğitim programından faydalanabilirler.
Farklı alanlarda tecrübe kazanmak isteyenler için düzenlenmiş bu eğitimler, telekonferans, etkileşimli video destekli olarak sunuluyor.
Bu eğitimlerin en büyük özelliği ise herhangi bir süre kısıtlaması yok, konusunda uzman şahıslar tarafından hazırlanan çeşitli animasyonlar ve görsel içeriklerle oluşturulmuş eğitimlerin sonucunda elektronik sertifika da adresinize gönderilebiliyor.
Aradığın ne varsa burada, gir ve herşeyi 1 liraya öğren!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba sayın tanyel.
Bu ve buna benzer eğitimler günümüzde hızla ilerlemekte ve gelişmektedir.Ancak bu tip eğitimlerin olumlu sonuç verdiği kimilerine göre + kimelerine göre ise - dir.Göreceli kavramda diye biliriz.Benim tercihim sınıf ortamında bir eğitmenle birlikte kazanılan eğetimdir.klasik eğitim ne kadar eski bir yöntem olursa olsun en iyi sonucu vermektedir.
SAYGILARIMLA

Yorum Gönder