4 Kasım 2010 Perşembe

Bedava Hit

Yanlış okumadınız arkadaşlar bedava hit diyorum, zaten bu blogta herşeyin bedava olduğunu siz daha iyi biliyorsunuz. Sık sık dile getirdiğim Özel İnternet Girişimcileri Forumu Teobook a katılanlar ne demek istediğimi çok iyi anladılar. Tabiki link sitelerinden bahsetmiyorum. Bilgisayarınız kapalıykende, siz başka işlerle meşgul olurkende trafiğinizi devam ettirecek takım arkadaşlarınızdan yani link değişiminden bahsediyorum. Şöyleki en hızlı webmasterları bile SandBox karantinasına alan en üstün özellikli proğramlarıyla bezenmiş google a karşı ikili link değiştirmeyi düşünmüyorsunuz heralde. O halde sıkı durun. Günde bikaç dakikasını ayırabilecek herkezi bedava hite davet ediyorum. Sonucunda nemi olacak? Günlük kişi sayımızın 3/1'i kadar yorum ve hit alabileceksin. Kişi sayımız arttıkça trafiğinde artacak ve gurup olarak birbirimizi zirveye taşıyacağız. Unutmayın 100 ziyaretçi bile size 1000 tl kazandırabilir. Detaylı bilgi için Link Değişimi ne tıkla.

İYİ PARA KOPARMALAR

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ismim Adem.ÖnceLikLe Bu GüzeL PayLaşımınız İçin Ço TeşekkürLer Ramazan Bey,GüzeL Bir Çalışmanızı Bize Sunmuşsunuz Emeginize SagLık. FAydasını Görmeye BaşLıyorum Sayenizde..

Ramazan Tanyel dedi ki...

Piyasada Şeytan Üçgeni adı altında çapraz link değişimi yapan gruplar ücretle üye dahil ediyor arkadaşlar. Bedava hit için benimle irtibata geçin.
Ramazan Tanyel

Yorum Gönder