31 Ocak 2011 Pazartesi

Hazır Website 25tl


HAZIR WEBSITE PAKETİ
3 gün önce websıte kurma rehberi adlı bir eğitim seti tanıtmıştım, (tıkla oku) ancak bilgisayar bilgisi olmayanlar bundan faydalanamadılar, son derece basit anlatımlıda olsa biraz alt yapı gerekli websıte kurmak için
SIFIR BİLGİ İLE WEBSITEN OLSUN
 
Ancak sıfır bilgisi olanlarıda düşünerek bulduğum bu  alternatifi  hiç vakit kaybetmeden sizlerle paylaşıyorum

Her keze göre paket seçenekleri mevcut, 25tlye bile websıte sahibi olabilirsiniz, yeni başlayanlar ve orta seviyedekiler için iyi bir başlangıç diye düşünüyorum 
(tıkla incele)
SAĞLAM  BONUS

Hazır site hosting paketlerinden herhangi birini satın alarak  
“7 Adımda Hazır Site Tasarımı” isimli eğitim setinede sahip olabilirsiniz

Bu tasarım kitabı sayesinde site kurulumunuda öğrenmiş olacaksınız
TÜM PAKETLERDE %10 İNDİRİM..!
 
www.ramazantanyel.com takipçilerine uyguladığım Nakit Bonus Kampanyasından haberiniz vardır, çok ucuz olduğu için bu ürüne indirim uygulamayı düşünmüyordum doğrusu, ancak paket fiyatlarının 25-100 tl arasında değiştiğini gördükten sonra %10 oranında indirim uygulamaya karar verdim
Geç kalmış olmamak için, hemen harekete geçin
Bu kadar ucuzunu, hediyelisini ve indirimlisini bulmanız mümkün değil…!


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok faydalı olmus, emegınıze saglık

Yorum Gönder