16 Ocak 2011 Pazar

Bomba Gibi Bonus Kampanyası

Bu Kampanyanın Arkası Gelmeyecek 

Uzun zamandır bedavalara yoğunlaşmıştım, bunları hediyeler sayfasında toplu halde bulabilirsiniz, ileriki günlerde yine eklemeye devam edeceğim tabiki ama bikaç haftamı dikkatimi çeken bir soruna ayırmaya karar verdim, sanal mağaza ve sitelerde satılan eğitim setlerinden kozmetiğe kadar yüzlerce ürünü almak isteyipte pahalı olduğunu düşünerek vazgeçen arkadaşlar olduğunu farkettim, sizde bunlardan biriyseniz
BÜYÜK KAMPANYA BAŞLADI
İndirim niteliğinde düşünebileceğiniz, 50 tl ye varan Bonus Kampanyasını şu an itibariyle başlatmış bulunmaktayım, açılışı dün gece Hazır Yemek Tarifleri Sitesi’ne 30tl nakit bonus vererek yaptım ve her gece yarısında güncellenmek üzere kampanyaları sıraladım, yarında 20 tl bonusla Teobook geliyor, birçoğunuzun katılmak istediğini biliyorum, fiyatı 49$ ama burada olduğunuz için siz 20 tl ucuza sahip olabilirsiniz, bunlara toplu olarak Bonuslar sayfasından ulaşabilirsiniz, Bonus kampanyasından sadece www.ramazantanyel.com takipçileri, benimle irtibata geçerek faydalanabilecekler, bilginize...
BURADA OLMAYAN ÜRÜNLERİDE UCUZA AL
Ayrıca bu kampanyanın en büyük özelliği bu sitede olmayan ürünlerdende Nakit Bonus kazanabilmeniz olacak, almaya karar verdiğiniz ürünü bana bildireceksiniz, bende size ne kadar nakit bonus kazanacağınızı bildireceğim, hesabınıza uyarsa irtibata geçerek ve tüm ürünlere piyasa fiyatından daha ucuza sahip olmuş olacaksınız
ALMAYA KARAR VER, GEL BANA HABER VER
Takipte kalın ve iyi değerlendirin, her ne alacaksanız daha ucuza alın

NASIL İRTİBATA GEÇECEKSİNİZ?

yorum yazarak: www.ramazantanyel.com
mail:  rtanyel@hotmail.com
Facebook: Ramazan Tanyel (daha hızlı olur)
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001889497069

0 yorum:

Yorum Gönder